In vacanta

Luni 29 Iunie 1915 - Ariciu


Ma gasesc aci de cateva saptamani. Astazi e Sfantul Petru si Pavel. Dupa amiaza unchiul meu aduce lautarii dintr-un sat invecinat noua si faureste o hora mare in curte din oamenii care sunt la lucru si din oamenii veniti in Ariciu. Braul, sarba si celelalte dansuri nationale fac sa salte pamantul sub picioarele mandrului nostru taran.
Pe aci am s-o duc destul de bine. Dimineata ma scol la 4. Apoi incep activitatea mea. Indemn oamenii la lucru si alte lucruri care se pot face la o mosie.
In seara zile de 9??? Iunie soseste si fratele meu Titi la tara dimpreuna cu varul meu R??? Antonescu. Acum parca petrecem mai bine.

Duminica 19 iulie 1915


Zi ce va ramane neperetoare in istoria omenirei. Se implineste un an de cand atatea popoare se lupta intre ele.
Suntem la Balta Alba. Acum am venit cu docarul de la mosie de la Ariciu cu unchiul meu. Am gasit si pe nea Titi B??? cu intreaga familie. Dupa masa fac baie in balta. Seara stam de vorba???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu