Serbari la Focsani. Sosirea vacantei

De la 10 Maiu pana la 1 Iunie am facut regulat excursii mici in fiecare Duminica prin imprejurimile Focsanilor.


Sambata 16 Maiu si Duminica 17 Maiu 1915 au loc serbari cercetasesti in gradina publica din Focsani in folosul nostru. In acest scop gradina este frumos amenajata. Doamnele Focsanene ne-au dat tot concursul organizand tombole, bufet, calusi, chioscuri cu flori si tigani???.
Muzica militara si orchestra liceului a cantat tot timpul serbarilor.
De pe urma acestor serbari am realizat un fond de 5000 de franci cu care s-au cumparat haine pentru 50 de cercetasi.

La 1 Iunie dandu-se vacanta, cu destula parere de rau m-am despartit de vechii mei prieteni de cercetasie tocmai in preajma unei mari excursii facute din nou in muntii Vrancei.
La 3 iunie ajung la Ramnicu Sarat de unde dupa 5 zile plec la tara la mosia unui unchi al meu, Ionel Antonescu, la Ariciu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu